Gratis verzending naar Nederland en België!

Retourneren

Retour & Terugbetaling

Retourneren

Als je niet tevreden bent over de door jou bestelde artikelen dan heb je de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Stuur het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de retourzending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Om in aanmerking te komen voor teruggave van het aankoopbedrag of omruiling moet het teruggestuurde product in originele en ongebruikte staat zijn en voorzien van labels en etiketten geretourneerd worden. Het product en eventuele verpakking van het product mag dus geen gebruikssporen bevatten. Wij behouden het recht voor om geretourneerde artikelen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de artikelen reeds zijn gebruikt of buiten onze schuld om zijn beschadigd.

Terugbetalingen

Zodra het product door ons is ontvangen zal het product zo snel mogelijk worden nagekeken en geruild worden of zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen op je bankrekening teruggestort worden.

Te laat of missende terugbetalingen

Als je nog geen teruggave heeft ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening.

Neem vervolgens contact op met je bank of creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat je terugbetaling wordt verwerkt.

Als je deze stappen hebt gevolgd en je hebt nog steeds geen restitutie ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzending

Als verzender ben je altijd verantwoordelijk voor de verzending, voorzie deze altijd van een Track en Trace code.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet vergoed.

Verplichtingen om de retournering in behandeling te nemen

  • Voorzie de retournering van een Track en Trace code (eigen kosten)
  • E-mail op de dag van verzending een foto van de Track en Trace code
  • Het retourformulier dient uitgeprint in het pakket te zitten samen met de orderbevestiging.
  • Het product dient in ongebruikte staat opgestuurd te worden
  • Het product dient in originele en complete verpakking aangeleverd te worden
  • Het product wordt gecontroleerd op schade die door toedoen van de klant is toegebracht, het opsturen van een beschadigd product door eigen toedoen wordt dan ook niet in behandeling genomen
  • Ook moeten alle stickers, labels en beschermfolie aanwezig zijn, als u dit opnieuw opplakt is dit zichtbaar en wordt de retour niet in behandeling genomen

LET OP: Als er niet wordt voldaan aan de bovenstaande eisen zal de retournering niet in behandeling worden genomen.

Stuur ons een mailtje naar service@baby-mama.nl met toelichting waarom u uw product wilt retourneren. We zullen u het retourformulier dan toesturen.